دوربین مداربسته یک دستگاه کنترل امنیتی میباشد که برای نظارت تصویری در اماکن ها استفاده میشوند 

برای آشنایی بهتر پست زیر را بخوانید:

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته یک دستگاه الکترونیکی است که برای نظارت داخلی و خارجی اماکن از آن استفاده می‌شود و با توجه به مکانی که از آن استفاده می‌شود دارای انواع مختلف هستند. دوربین های مداربستهتصاویر را دریافت و ضبط کرده و یا به یک نمایشگر انتقال می‌دهد.شرکت آریاهوشمند مفتخر است که انواع دوربین های مداربسته مثل:

دوربین مداربسته پاناسونیک 

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته سونی

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته ضدآب

و....

 

 

 

 

ارائه مشتریان عزیز بدهد

 

اولین دوربین مداربسته توسط ارتش آلمان ودرسال ۱۹۴۲ برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2ساخته و نصب شد و حدود ۷ سال بعد از آن در آمریکا دوربین مداربسته تجاری به بازار آمد که برای  استفاده از آن نیازی به داشتن مجوز نبود.

دوربین های مداربسته تحت شبکه توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux)تولید شد. این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی می‌شوند و از استانداردهای Ip برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کند.

استفاده از دوربین های مداربسته برای هر سازمان، اداره و کسب کاری لازم و ضروری می‌باشد. در بازار  انواع مختلف دوربین موجود می باشد که انتخاب خوب و مناسب باید بر اساس محل استفاده و کاربری باشد. دوربین های مداربسته دارای ویژگی‌های متنوع و تنظیمات مختلف هستند بنابراین لازم است انتخاب دوربین مداربسته متناسب با کاربری باشد.در حال حاضر یکی از برند های مطرح :دوربین مداربسته پاناسونیک میباشد

دوربین مدابسته

 

 

 

 

دوربین مداربسته

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 302
برچسب ها : دوربین مداربسته , دوربین مداربسته پاناسونیک , دوربین مداربسته تحت شبکه,

تاريخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 | 22:27 | نویسنده : علی |